Hoe introduceer je de nieuwe Dacia Duster op een opvallende manier tussen 254 andere nieuwe automodellen? Door in samenwerking met het grootste radiostation binnen de doelgroep van Dacia de auto het toneel te maken van dé uitdaging van het jaar.
Blijf erin en win
4 luisteraars, 4 dagen opgesloten in één Dacia Duster. Degene die het langst blijft zitten, wint de auto.
24/7 LIVE
De Dacia Duster werd volledig uitgerust met camera’s en microfoons. Zo kon er elk moment van de dag geschakeld worden met de 538-studio en konden luisteraars via 538.nl 24/7 meekijken.

Iedereen had invloed
Dagelijks probeerden 538-dj’s de deelnemers te verleiden om uit te stappen.
En elke dag hadden 538-luisteraars, fans en kijkers invloed op wat er in de Dacia Duster gebeurde.

Crossmediaal
Dagelijks werden highlights van Blijf Erin en Win uitgelicht op 538.nl en gedistribueerd via de social kanalen van 538, met uiteraard de Dacia Duster in de hoofdrol.

De Blijf Erin en Win content op 538.nl leverde bijna half miljoen views op (493.315 om precies te zijn) en de livestream had 160.000 unieke kijkers. In de actieweek steeg de time on site van 538.nl naar 4,6 min (84% stijging t.o.v. het gemiddelde).
EN ER KAN ER MAAR EEN DE WINNAAR ZIJN!
Vier kandidaten gingen de auto in: Shirley, Remco, Hayo en Lieke Anna. Ze hadden allemaal een goede strategie, maar er ging er natuurlijk maar één in de Dacia Duster naar huis.
MAAR ER WAS NOG EEN WINNAAR, DACIA

